Hunt: Showdown – Bridgewater's Honor
To DLC zawiera jednego legendarnego łowcę i trzy legendarne bronie: - sierż. Bridgewatera (jeden łowca) - Honor (jedna broń) - Standard (jedna broń) - Mogiła Arlington (jedna broń) Przed założeniem munduru sierżant Caleb Bridgewater czuł, że jest nikim. Ukształtowało go dopiero wyruszenie na pustkowia razem towarzyszami broni. Nie chodziło tylko o nieuniknioną przemoc, lecz także o rozkazy, które nie współgrały z jego postrzeganiem świata. Honor stał się czymś odległym – uczuciem prawie zapomnianym pośród wielkiej chęci pomszczenia zabitych przyjaciół, rozpaczliwej ochrony słabych i uświadamiania sobie, że popełniają błąd, że wprowadzają ład na dzikich terenach, które o niego nigdy nie prosiły. Choć wyniki sierżanta Bridgewatera stawiały go innym za wzór, on sam wykonywał swe misje jak we mgle. Słyszał, co się działo z jego kolegami, którzy odeszli z armii i musieli samotnie walczyć ze swoja wojenną przeszłością. Gdy Bridgewater dostał wieści z domu i dowiedział się o tym, co się dzieje nad rozlewiskiem, przypomniał sobie o rzeczywistości. W listach przeczytał o niewyobrażalnej grozie i zagrożeniu dla Stanów Zjednoczonych. Nakłonił swych druhów, by wrócili do Luizjany i walczyli we właściwej sprawie. By podjęli walkę, którą on uważał za narodowy obowiązek. Koniec końców został sam, wciąż w swym mundurze, jednak wierzy, że wybrał najważniejszą z wojen.