Hunt: Showdown - Azure Arsenal
To DLC zawiera cztery legendarne bronie: - Zgubę Sui (jedna broń) - Wzlot (jedna broń) - Siódme Słońce (jedna broń) - Yuchang (jedna broń) Gdy na wchodzie przychodzi Nowy Rok, demony wchodzą do naszego świata, by żywić się ciałem i umysłami. To tego dnia, gdy poranek ozdabiają talizmany, po południu rozpoczyna się taniec smoka, a nocne niebo rozświetlają czerwone fajerwerki, które mają chronić przed demonami. Wielu uciekłoby się do pradawnych praktyk, w których znajdują nadzieję, jednak łowcy w Chinach szukają jej w tradycji i stali. Walczą oni nieustępliwie z demonami za pomocą pobłogosławionej broni, a ich wysiłki zostały także zauważone na zachodzie. Gdy Luizjanę ogarnęła rozpacz, Jason Trevors nie czekał ani chwili, by wykorzystać tę okazję. Zapłacił cenę i dobił targów, by błękitny arsenał rozpoczął swą podróż do niego wodą i lądem. Broń ta została stworzona i udoskonalona przez chińskich łowców. Według wierzeń każdy jej egzemplarz posiada wielką moc. Oręż ten teraz czeka na tych, którzy zechcą przebić serce zepsucia ołowiem i stalą pobłogosławionymi pod błękitnym niebem.