Hunt: Showdown 1896 - Zhong Kui
To DLC zawiera dwóch łowców i jedną broń: – Zhong Kui (łowca) – Zabójcza Fortuna (łowczyni) – Krwawa Orchidea (maczeta) Zhong Kui to potomek długiej linii łowców demonów, którym oddaje się hołd podczas Chińskiego Nowego Roku. Fortuna Śmierci to mroczny odpowiednik symbolu szczęścia i dobrego losu, a także obietnica szybkiego końca. Krwawa Orchidea to otoczony sławą tradycyjny chiński miecz dao. Jest przyozdobiony czerwoną wstążką, która ma przynosić szczęście osobie dzierżącej tę broń.