Hunt: Showdown 1896 - Zbierz, co posiałaś
To DLC zawiera jednego łowcę, dwie bronie i jedno narzędzie: – Córa Rozkładu (łowczyni) – Obfitość (Berthier 1892) – Pierwsze Owoce (łuk myśliwski) – Potomek (kastet z nożem) Maeve Flynn przyszła na świat wraz z pierwszymi owocami obfitych plonów, które pozwoliły jej rodzinie radować się i ucztować przez wiele dni i nocy. W następnych jednak latach ziemię rodziny zaczęła toczyć choroba, która z czasem przeniosła się na nich samych. Rodzeństwo, kuzyni, ciotki i wujowie – Maeve pomogła matce złożyć w ziemi każdą i każdego, grzebiąc ich z ich ulubionym przedmiotem. Kiedy nastała kolej na matkę, w domu nie zachował się już żaden skarb, więc dziewczyna umieściła w zimnych rękach rodzicielki suche nasiona, modląc się o to, że zapewnią kobiecie obfity pokarm na tamtym świecie. Kiedy znowu nadeszła pora zbiorów, z rozkładających się ciał krewnych wyrosły dorodne i obfite plony, jakich Maeve nigdy przedtem nie widziała. Rzuciła się na nie i poczęła łapczywie pożerać, a kiedy jej wychudzone ciało nie mogło przyjąć już więcej, dziewczyna podzieliła się plonem z królikami, ptactwem i jeleniami. Maeve stroniła od innych i upłynęło jeszcze wiele lat, nim kogoś napotkała. Kiedy się to stało, nie byli oni już jednak ludźmi. Obrzydzona chciwością zgnilców, którzy nie chcieli oddać tego, co już im nie przysługiwało, zamieniła swoje narzędzia w broń i opuściła rodzinne schronienie. Podążając za smrodem rozkładu aż nad rozlewiska, szykowała się na zgoła inny rodzaj zbiorów."