Hunt: Showdown 1896 - The Researcher
To DLC zawiera jednego łowcę: – Naukowiec (łowca) Dziennik Harolda Blacka, zbiór szkiców anatomicznych, obserwacji naukowych i ocen psychologicznych, stanowi główny zbiór wiedzy AHA na temat wroga. Black nie odnosił większych sukcesów aż do późnych lat życia, kiedy to przypadkowe zadanie całkowicie zmieniło jego losy. Zdobył różnorakie wykształcenie, parając się wieloma zajęciami, co dało mu wyjątkową zdolność dostrzegania powiązań, których nikt inny nie umiał dostrzec. Był w stanie uchwycić metodę tam, gdzie inni widzieli tylko szaleństwo.