Hunt: Showdown 1896 - The Committed
To DLC zawiera jednego łowcę, dwie bronie i jedno narzędzie: – Nałożnica (łowczyni) – Szahmeran (Sparks) – Siostrzana Udręka (mała kusza) – Śmierć Dumy (nóż bojowy) Trafiwszy do szpitala dla psychicznie chorych, Henry Monroe postanowił za wszelką cenę z niego uciec. Pierwsza nieudana próba zwróciła uwagę Huffa i sprawiła, że Henry wszedł w posiadanie Okrucha – odłamka szyby okiennej, który zebrał z posadzki i który stał się jego popisową bronią. Do ucieczki doszło w pełnej chaosu i zamętu chwili – wtedy też Henry wszedł w posiadanie zamka i spustu, okrytego złą sławą Romero jednego ze strażników. Znosząc nędzę na Bayou, walczy o przetrwanie, na przekór sprawcom swej niedoli.