Hunt: Showdown 1896 - Pozostałości Stada
To DLC zawiera jednego łowcę, dwie skórki broni i jedną skórkę przedmiotu zużywalnego: – Strażnika Równin (łowca) – Przetrzebienie Stada (łuk myśliwski) – Nogę Bizona (Centennial Shorty) – Wrzask Ptaka Gromu (wiązka dynamitu) Kiedy pozornie nieskończone stada bizonów zostały obrócone w stosy gnijących trucheł, Levi Anspach stał samotnie i opłakiwał tę rzeź. Wcześniej żył w harmonii z tymi zwierzętami. Teraz gdy równowaga zachwiała się, został sam z bronią i bez celu. Wędrował po równinach, szukając bizonów, które łowcy mogli przegapić. Ta niegdyś nieokiełznana kraina została jednak ostatecznie spętana liniami kolejowymi. To pociągi poruszały się teraz najszybciej, a ich pasażerowie o stalowych oczach sięgali wzrokiem daleko i strzelali, gdzie chcieli. W końcu Levi musiał stawić czoła prawdzie: jego sposób życia został zamordowany, a on sam musiał obrać nową ścieżkę lub umrzeć wraz z przeszłością. Mężczyzna wybrał trudniejszą drogę. Skierował się na zachód, by odszukać krainy bezprawia. W jego duszy płonęła chęć zemsty. Znalazł ujście w przemocy. Przykuwał bezwstydnych łowców skór do kół wozu i wysyłał ich do miasteczek na pograniczu. Jego legenda niosła się wraz z piętrzącymi się ciałami i zwierzętami gospodarskimi wypuszczanymi wolno na prerię. Krocząc ścieżką zemsty pośród samotnych gór, Gardzieli Mammona, natknął się na płonących ranczerów i bydło. Na horyzoncie widać było szalejący popiół. W dolinie wydawały się buszować potwory z mitów i legend nieopowiadanych przez żadne znane mu plemiona. Znalazł się w nowej opowieści, ze świeżą nienawiścią oraz nadzieją, że niektóre rzeczy w jego umierającym świecie można jeszcze naprawić.