Hunt: Showdown 1896 - Ostatni Śmiech
To DLC zawiera jednego łowcę, dwie bronie i jeden przedmiot zużywalny: – Hiena (łowca) – Ryk Lwa (Centennial) – Sztandarowy Strzał (Pax Trueshot) – Ciepłe Objęcie (bomba koncertinowa) Harlan Grant to łowca grubej zwierzyny, który upolował już każdego rodzaju niebezpieczną bestię na świecie. Mężczyzna ten jest szanowany, lecz w równym stopniu budzi przerażenie. Znaczną częścią strachu wywoływanego u innych ludzi był jego towarzysz: agresywny samiec hieny cętkowanej wabiący się Rechotek. Harlan traktował go jak kota domowego, na co zwierzę odpowiadało sympatią, lecz wyłącznie skierowaną ku właścicielowi. Tylko Grant był w stanie utrzymać tę bestię w ryzach, więc stali się nierozłączni. Gdy łowca usłyszał od przewodnika, że zabił już wszystkie stworzenia warte uwagi, na pewien czas odłożył broń myśliwską i dołączył do Morderczego Cyrku. Wraz z Rechotkiem zostali gwiazdami przedstawień, a przynajmniej do chwili, gdy treser sprowadził Kamień Słońca. Moc tego przedmiotu szybko wyciągnęła swe macki i splugawiła wszystko dookoła. Grant oparł się wpływowi kamienia, lecz Rechotkowi się to nie udało. Jego właściciel z przerażeniem obserwował, jak towarzysz powoli zmieniła się w coś tak obrzydliwego, że doszedł do bolesnego wniosku – trzeba było go zabić. Wtedy ponownie złapał za broń. Ze łzami w oczach pociągnął za spust i odszedł. Od tego czasu Post Malone wiele razy próbował zwerbować starego łowcę do walki z Morderczym Cyrkiem, lecz ten nie chciał współpracować z kimś, kogo winił za śmierć Rechotka. Nie oznacza to jednak, że zaniechał polowania na cyrk czy sam Kamień Słońca.