Hunt: Showdown 1896 - Live by the Blade
To DLC zawiera jedną broń i trzy narzędzia: – Zły Zamiar (topór) – Pięść Podkuwacza Koni (kastet) – Ręka Kosiarza (nóż bojowy) – Pilnik (kastet z nożem) Pięść Podkuwacza Koni Wykuta w zabójczym ogniu Pięść Podkuwacza Koni to symbol brutalnej siły. Ten improwizowany kastet, który wykonano z podkowy, pomógł niejednemu Łowcy wyjść cało z opresji. Ręka Kosiarza Ręka Kosiarza to coś więcej niż rolnicze narzędzie zamienione w ciężki nóż. Broń zyskała złą sławę dzięki groźnemu kształtowi, wzbudzającemu przerażenie wśród bardziej bojaźliwych łowców. Pilnik To jedna z najokrutniejszych broni w Bayou. Módl się, żeby twój morderca użył jej jako kastetu. Jej pierwszy właściciel, słynący okrucieństwa, lubił jej używać zgodnie z jej pierwotnym przeznaczeniem: jako wiertła… Zły zamiar Ten straszliwy topór – stworzony z wściekłością i używany w złych zamiarach – powstał, gdy zdesperowany Łowca musiał dokonać prowizorycznej naprawy swojej broni przy użyciu drutu kolczastego podczas rzezi będącej efektem zemsty.