Hunt: Showdown 1896 - Kabotyński strzelec
To DLC zawiera jednego łowcę i dwie bronie: – Carter (łowca) – Łapa Niedźwiedzia (Vandal 73C Bullseye) – Szybkostrzał Cartera (Specter 1882 Shorty) Carter William Carter był strzelcem wyborowym, który stworzył wiele ciekawych atrakcji dla prezentujących Dziki Zachód widowisk cyrkowych, w których występował. Będąc z natury showmanem, zmyślił większość opowieści o swoim życiu i choć nikt nie zna o nim prawdy, dwie rzeczy są jasne: jest zadziwiającym strzelcem z niezwykłym poczuciem humoru i wyczuciem przygody. Łapa niedźwiedzia Ta broń Vandal 73C Bullseye odgrywała główną rolę w występie Cartera. Oszałamiał nią tłum: odciągał kurek podczas ekstrawaganckich obrotów, a światła sceniczne lśniły w odblaskowej perłowej soczewce oraz złotym, inkrustowanym niedźwiedziu. Szybkostrzelny Carter Ten spersonalizowany Specter 1882 Shorty podarowany strzelcowi wyborowemu Williamowi Carterowi jest idealny do szybkiego strzelania, które zadziwia widzów i przeraża wrogów.