Hunt: Showdown 1896 - Ghost Face Rampage
To DLC zawiera jednego łowcę, dwie bronie i jedno narzędzie: – Twarz Ducha (łowca) – Milczenie (Frontier 73C Silencer) – Szept (Bornheim No. 3 Silencer) – Odbieracz Żyć (nóż) – Twarz Ducha (awatar) Gdy Nehemiah Hexum otworzył drzwi, na ganku leżała maska. Wyrzeźbiono ją ze zwietrzałego drewna, które z wiekiem nabrało kościanego koloru. Wyryta twarz wykręcała się w pogardliwym uśmiechu. Najwyraźniej ktoś rzucił tym przedmiotem o dom Nehemiaha, lecz ten nie wiedział, kto ani dlaczego to zrobił. Kierowany ciekawością mężczyzna schylił się i podniósł zagadkową maskę, a wtedy poczuł nieodpartą chęć jej założenia. Zawahał się, lecz po chwili wsunął ją na głowę. Nehemiah żył samotnie na skraju rozlewiska. Był wdowcem i odludkiem chroniącym swą ziemię przed intruzami – tak łowcami, jak i splugawionymi. Ten styl życia okazał się zbawienny. Gdy tylko spojrzał przez wyrzeźbione oczy, jego umysł wypełniły krwawe wizje. Ręce ociekały czerwienią, a na ziemi leżały ciała ludzi. Wstrząśnięty zdjął maskę i zamachnął się, by wyrzucić ją do bagna. Coś jednak go powstrzymało, a wtedy zabrał ją do domu. Położył przedmiot na stole i zostawił go tam. Codziennie wpatrywał się w wykręconą twarz. Czasami miał wrażenie, że ta również wpatruje się w niego. Pewnej nocy ponownie ją założył. Tym razem nie zdjął maski, gdy zobaczył wizje. Zamiast tego zabrał zaufanego Bornheima i karabin, a w ostatniej chwili także nóż. Wyruszył w ciemność, by rozpocząć polowanie. Znaleźć kogoś do podzielenia się wizjami – blisko i intymnie.