Hunt: Showdown 1896 - Fire Fight
To DLC zawiera jednego łowcę i jedno narzędzie: – Rozdzieracz Ognia (Sparks) – Feniks Algiers (nóż bojowy) "Rozdzieracz Ognia Zwęglona, ale nie zniszczona. Ta broń Sparks nie jest świadectwem niszczycielskiej siły ognia, lecz odporności tego, co jest w stanie ją przetrwać. Feniks Algiers Ochrzczony przez straż pożarną w Nowym Orleanie Feniks Algiers pomógł kilku ofiarom „powstać z popiołów”, gdy uwolnił je od płomieni pożerających okolicę Algiers. To ciężki nóż przydatny zarówno w nagłych wypadkach, jak i warunkach polowych.