Hunt: Showdown 1896 - Dzieciak
To DLC zawiera jednego łowcę i dwie bronie: – Dzieciak (łowca) – Popiół (Conversion) – Żar (Conversion) Dzieciak Abaddonów był prawdziwym ziółkiem. Kieszonkowiec od piątego roku życia, co nie powinno dziwić, wziąwszy pod uwagę, z jakiej pochodził z takiej rodziny – bimbrowników i hazardzistów. Każdy, kto uczestniczył w jednej z ich partyjek pokera, wracał do domu o pustych kieszeniach. Turner Abbadon jr. był najmłodszym spośród rodzeństwa ośmiorga – chuchrem z kompleksem niższości, pragnącym coś udowodnić światu. Równie chętnym, by wszczynać bójki, co dawać przed nimi nogę. To jest do czasu, kiedy nabrał takiej wprawy w posługiwaniu się bronią, że ludzie zaczęli rozpowiadać, że zawarł jakiś mroczny pakt. Przykra historia z tym rodzeństwem. Mieli na imię Ember i Ash. Spłonęli w chacie, w której żyli stłoczeni w dziesięciorga jak zwierzęta. Pozostałym udało się uciec. Z takimi imionami nie dziwota, że Bóg ich naznaczył. Turner nazwał swoje pistolety na ich cześć. Mówił, że każdy oddany strzał ma o nich przypominać, utrzymywać pamięć żywą. Powiadają jednak, że to Turner wzniecił pożar. Pamięć, poczucie winy, lojalność. Na rozlewisku to przewrotne rzeczy – potrafią zamienić się w coś złowrogiego. Turner wciąż zachowuje się, jakby miał coś do udowodnienia, ale obecnie ma też ku temu umiejętności, zwłaszcza jeśli idzie o władanie tymi dwoma rewolwerami Caldwell Conversion, które nosi przy boku. Nie radziłbym z nim współpracować, ale też nie radziłbym go lekceważyć. Chuchro potrafi się teraz odwinąć.