Hunt: Showdown 1896 - Bark, Bone and Blood
To DLC zawiera jednego łowcę, dwie bronie i jedno narzędzie: – Żelazna Kora (łowca) – Nóż do Kości (Rival 78) – Przewodnik Łowcy (LeMat) – Ząb Zdrajcy (kastet z nożem) Czołgał się przez śnieg i czerwie, ślizgał na krwi i lodzie. Pierwsza zima i pierwsze wspomnienie zakończone ciepłym, dzikim oddechem młodego, głodnego wilka. Zamiast zjeść tak mizerny posiłek, zwierzę zlitowało się i zaprowadziło go do domu. Szczenięta chętnie dzieliły się ciepłem, a starsze wilki – jadłem. Członkowie stada bezskutecznie próbowali nauczyć dziecko polowania, ale młodzik podrósł i nabrał sił. Pewnej nocy wilczek zniknął na cztery dni, co zmartwiło watahę. Piątego dnia wrócił, ciągnąc za sobą zwłoki chciwych drwali. To napełniło żołądki i podniosło morale na wiele tygodni, ale szacunek zdobywa się długo. Starszyzna zdechła, a szczenięta musiały znaleźć własne terytorium i stworzyć watahy. Wciąż młokos po raz kolejny został osierocony. Wieśniacy rozpoczęli poszukiwania wilczka, paląc i niszcząc las. Przegonili go hen, daleko od domu. Ten długi okres przepełniony strachem zniszczył ciało młodzika. Zdesperowany i zdziczały rozszarpał i pożarł pierwszą istotę, którą spotkał. Gdy wróciły mu zmysły, poczuł znajomy zapach: swego wilczego brata. Potworne wycie przeszyło powietrze, ostrzegając o łowach. Kora biegł szybko, syty po dużym posiłku. Słaby duchem, lecz silny ciałem. Uciekł w góry, goniony ze wszystkich stron przez dawną rodzinę. Na szczycie skończyły się drogi ucieczki. Wilczy człek mógł tam zginąć, przybity do ziemi własną zdradą, albo uwolnić się od hańby kłem i krwią. Żelazna Kora zszedł ze szczytu najedzony i ogrzany futrem, którego nie miał przy wspinaczce.