Hunt and Fight: Action RPG
Twój statek rozbił się podczas przerażającego sztormu, a Ty znajdujesz się na brzegu nieznanej wyspy pełnej potworów, nieumarłych i bandytów. Eksploruj wyspę, ulepszaj broń i zbroję, poprawiaj swoje umiejętności walki i pokonaj najniebezpieczniejsze potwory na tej wyspie. Pamiętaj, że Twoim głównym celem jest znaleźć sposób na powrót do domu. WALKA Z POTWORAMI Stosując różne techniki walki, pokonuj potwory i potężnych bossów oraz zwiększaj swoje umiejętności bojowe. Kto wie, może pewnego dnia będziesz w stanie zabić samą ŚMIERĆ. POLOWANIE NA SKARB Poruszaj się po niezbadanych terytoriach, pokonuj wyzwania i staw czoła nieznanemu, szukając ukrytych cennych przedmiotów. ZOSTAŃ PRZYWÓDCĄ Awansuj z wyrzutka na wybitnego wojownika, budując reputację, która uczyni cię szanowanym przywódcą na tej wyspie. EKSPLORUJ WYSPĘ Wyrusz na przygodę i badaj wyspę. Zagłęb się w jej tajemnice, odkryj ukryte miejsca i ujawnij dobrze strzeżone sekrety.