Hue
Hue to zjawiskowa, nagradzana platformowa gra logiczna, w której gracz wpływa na świat, zmieniając kolor tła. Przemierzaj niebezpieczną szarą krainę, wydobywając z ukrycia kolorowe fragmenty i prowadząc poszukiwania zaginionej matki. Gdy przeszkody przybierają tę samą barwę co tło, znikają, tworząc nowe, ekscytujące zagadki – pełne niebezpieczeństw, tajemnic… i nieopisanych kolorów.