How to Survive: Storm Warning Edition
Kompletne wydanie z oryginalnym surwiwalowym koszmarem zombie i 6 dodatkowych porywających DLC. Gra How to Survive jest teraz jeszcze bardziej wciągająca i wymagająca. Przetrwaj na archipelagu pełnym zombie. Znajdź żywność, wodę i schronienie oraz staw czoła naturalnym i nienaturalnym zagrożeniom. - Z osobliwego poradnika przetrwania dowiesz się, jak wytwarzać dziesiątki broni i przedmiotów: od wędki i łuku po piłę łańcuchową i materiały wybuchowe - 7 wysp z malowniczą fauną i florą - 3 oryginalne grywalne postacie o różnych parametrach i umiejętnościach oraz nowa postać, „Nina”, konstruująca miotacze ognia! - Pogoda wpływająca na rozgrywkę (deszcz, burza lub mgła) i naturalne zagrożenia, takie jak lawa lub trujące opary. - Graj ze znajomym online lub offline w trybie fabularnym lub w ramach 8 wymagających wyzwań - Dodatkowe tryby gry: poszukiwanie pojazdu do ucieczki lub budowanie barykady, by przetrwać jak najdłużej - 3 poziomy trudności dla ocalałych szukających wyzwania!