How to Fool a Liar King Remastered
Historia zaczyna się po zakończeniu rozdziału „How to Take Off Your Mask”. Regina, nasza bohaterka, pojawia się magicznie w królestwie Eroolia. Nie ma zielonego pojęcia jak trafiła do Eroolii. Tutaj spotyka Juliego i jego towarzyszy, a następnie dołącza do nich w podróży do Laarz, kraju kocich ludzi. Czy uda jej się znaleźć drogę z powrotem do domu? A może przedtem odnajdzie miłość? Czy obecność Reginy w Eroolii jest przypadkowa... czy też jest w niej jakiś cel? Czy może zaufać Juliemu, który wydaje się być osobą pełną tajemnic? CECHY * Fantastyczna powieść wizualna z japońskim podkładem głosowym * Piękna grafika w stylu manga * Twoje wybory wpływają na historię * Chwytliwe piosenki z motywami wokalnymi * Nowa gra w serii How to Take Off Your Mask Remastered. Nie musisz grać w poprzednie gry, żeby zrozumieć historię.