House Flipper - Party Furniture Pack
Przygotuj się na absolutny wybuch! O tej porze roku PARTY to wszystko, czego potrzebujesz! Wskocz do najnowszego pakietu mebli, który pozwoli Ci organizować najdziksze imprezy w uniwersum House Flipper! Ślepia? Kamera? Muzyka? Mamy dla Ciebie wsparcie! Wolisz klasyczną dyskotekę? A może nowoczesna Neon Disco? W każdym razie mamy coś dla każdego! DLC będzie zawierać ponad 200 nowych przedmiotów!