House Flipper 2 - Sakura DLC
WIŚNIA ROZKWITA... Wiosna nadeszła i prezentuje się oszałamiająco! Teraz możesz cieszyć się kwitnącą wiśnią sakura przez cały rok, korzystając z całej gamy pięknych, wyjątkowych przedmiotów inspirowanych kulturą japońską. Od klasycznych papierowych ścian po meble w stylu japandi, od tradycyjnego malarstwa i ceramiki po smart łazienki… masz okazję pobawić się nowymi stylami architektonicznymi lub zrelaksować się, projektując idealny ogród zen! ...I CHOĆ WIOSNA PRZEMIJA... Zapraszamy do Doliny Akamatsu, małego, przytulnego miasteczka inspirowanego japońską wsią. Niegdyś prosperujący region, podupadł w ciągu ostatnich dwudziestu lat. Ale wiele osób nadal wierzy, że najlepsze lata są jeszcze przed nimi! Zarówno starzy jak i nowi mieszkańcy szukają miejsca do zamieszkania lub chcą założyć niewielki biznes w okolicy. To może być najlepszy moment, aby zainwestować czas i wysiłek w te wyjątkowe, zaniedbane budynki. ...WCIĄŻ ŚNIĘ O TOBIE Przyjeżdżasz do Japonii na zaproszenie starej przyjaciółki, która chce z tobą współpracować przy rozruchu jej firmy zajmującej się projektowaniem wnętrz. Ale to dopiero początek! W małym miasteczku wszyscy się znają. Nie minie chwila, gdy zdasz sobie sprawę, jak duży wpływ twoja praca ma na lokalną społeczność. Poznaj tradycyjną japońską architekturę i wsłuchaj się w opinie jeszcze bardziej zindywidualizowanych kupców. Realizuj projekty i renowacje, których wcześniej nie próbowałeś. CO NOWEGO? - 5 zleceń, od przytulnej herbaciarni po opuszczoną szkołę podstawową - 5 charakterystycznych japońskich domów do remontu - 5 nowych kupców zainteresowanych tradycyjną japońską architekturą - japońska podmiejska sceneria z wiosennym widokiem na górę Fudżi - papierowe ściany i okna! - ponad 600 przedmiotów w japońskim klimacie, w tym meble, rośliny, dekoracje i wiele więcej! - nowe przedmioty kolekcjonerskie do odkrycia - 3 misterne drewniane Montaże - i zaskakujące nowe osiągnięcia :)