Hot Garbage DLC
Z miejsca planowanego pod nowy kurort Kindred Boomerdale donoszą o gwałtownym wzroście zanieczyszczeń w atmosferze. Chcą, żebyś przyjechał i ustalił, dlaczego tak się dzieje. Zdobędziesz kilka nowych ulepszeń i poznasz drugą najlepszą międzygwiezdną firmę zajmującą się eksploracją kosmosu … Ale skąd się tam wzięli? Jak się ich pozbyć? Ten pakiet rozszerzeń zawiera nowe umiejętności gromadzenia i wytwarzania , które możesz wykorzystać w głównej grze A może nawet moc latania! (Nie użyjesz jej w głównej grze, ale co tam... Dopóki ją masz, nie zabraknie ci okazji do zabawy!)