Horror Tale 2: 4k Remaster
Rozpocznij przerażającą przygodę i jako pierwszy rozwiąż wszystkie tajemnice tej gry grozy! Będziesz musiał zanurzyć się w ekscytującej i ekscytującej przygodzie wraz z głównymi bohaterami! Dzieci zaginęły w Lakewitch na długi czas, a ty musisz rozwiązać tę przerażającą tajemnicę. Kim jest porywacz i dlaczego to robi? Gdzie znikają dzieci i jak je uratować? Możesz rozwiązać wszystkie zagadki i znaleźć odpowiedzi... jeśli się nie przestraszysz! W tej części naszego horroru poznasz Samanthę i razem z nią spróbujesz wydostać się z więzienia. Poznasz nowe sekrety strasznego porywacza, które doprowadzą cię do nowych przerażających odkryć. W drodze do celu czekają na ciebie zagadki, lodowate chwile strachu, nieoczekiwane zwroty akcji i mnóstwo zabawy! Historia rozwinie się szybko i bardzo nieprzewidywalnie. Ten horror to ekscytująca, zabawna i przerażająca przygoda w Ameryce lat 90-tych!