Horned Knight
Horned Knight to wymagająca platformówka akcji 2D, w której jako dzielny rycerz musisz zwalczyć wszelkie lęki, wrogów oraz pułapki. Zmień przeznaczenie swoim wiernym mieczem młody rycerzu - od tego zależy los królestwa. Horned Knight przywraca Złoty Wiek gier zręcznościowych w hardkorowej retro platformówce akcji 2D, która da ci kopa! Wciel się w dzielnego rycerza i za pomocą swego miecza uwolnij zamek od ghuli i nieumarłych czających się w ciemnościach. Uzbrojony wieloma poziomami i responsywnym sterowaniem Horned Knight wyzywa gracza do pokonywania unikalnych przeszkód ze wsparciem regularnych checkpointów i determinujących soundtracków. W Horned Knight'cie liczą się precyzja oraz zwinność. Jeden mały błąd może doprowadzić do twojej klęski, a przed tobą 32 wyzywające poziomy, oferujące różne wyzwania, od szkieletów miotającymi ognistymi kulami po jadowite węże, kolce, kałuże lawy i wiele więcej! Responsywne i czułe sterowanie sprawiają że wszelkie skoki czy dashe będą łatwiejsze w egzekucji, oraz pomogą Ci przelecieć przez poziom w mgnieniu oka. Opanuj skoki od ściany oraz dashe jak i wyczekane ataki aby sprawić by twój bohater sprawniej ratował królestwo! Trzymaj się serduszek bowiem życie twojego bohatera od nich zależy! Pokonuj ogromne bossy i odkrywaj sekretne ścieżki, aby znaleźć więcej kawałków serca, abyś mógł kontynuować swoją wspaniałą przygodę. Tylko nie poddawaj się jeśli polegniesz, wróć do ostatniego checkpointa i udowodnij na co Cię stać rycerzu!