Horizon Chase Turbo
HOŁD ODDANY KLASYCZNYM WYŚCIGÓWKOM ARCADE Horizon Chase Turbo to gra wyścigowa inspirowana wielkimi hitami lat 80. i 90., w tym takimi grami jak Out Run, Top Gear czy Rush. Daj się porwać dobrze odtworzonej, klasycznej arcade’owej rozgrywce, przekraczając wszelkie ograniczenia... zabawy. KANAPOWY TRYB WIELOOSOBOWY POWRACA Wszystkie tryby gry Horizon Chase Turbo obsługują podzielony ekran, umożliwiając grę jak za dawnych czasów – ramię w ramię z przyjaciółmi, do białego rana. 16-BITOWA GRAFIKA ODKRYTA NA NOWO Horizon Chase Turbo ma duszę retro ukrytą pod nowoczesną maską. Pokierujesz swoją maszyną w wyjątkowych miejscach. Olśni cię zachód słońca, zmierzysz się z deszczem, śniegiem, bezlitosnymi burzami piaskowymi, a nawet wybuchem wulkanu. LEGENDARNY BARRY LEITCH Horizon Chase Turbo przedstawia Barry’ego Leitcha, muzyka, który skomponował ścieżkę dźwiękową do klasycznych wyścigówek Lotus Turbo Challenge, Top Gear oraz Rush.