Horatio Goes Snowboarding
Pożycz deskę, wskakuj do śmigłowca i uderzaj na stok, bawiąc się przy regrywalnej akcji snowboardowej! Składająca hołd klasycznym sportom zimowym z przeszłości, gra Horation Goes Snowboarding to inspirowana tytułami arcade, prosta i uzależniająca rozgrywka w pełni skupiająca się na ekscytującej akcji, bez historii lub złożonych mechanik do nauczenia! Każde podejście rozpoczynasz z pewną sumą pieniędzy i chęcia jazdy na snowboardzie. Wypożycz deskę i wskakuj do śmigłowca, aby uniknąć korków po drodze. Gdy tylko znajdziesz się na szczycie góry, nadejdzie czas na chaotyczny zjazd! Stoki są generowane losow, aby za każdym razem zapewniać interesującą rozgrywkę. Przeszkody stają się coraz bardziej złożone w miarę postępów! Poruszaj deską w lewo i w prawo podczas zjazdu, zbierając punkty na bramkach slalomowych i zwiększając mnożnik, jeśli uda ci się żadenj nie pominąć. Ale uważaj na yeti! Jeśli padniesz na stoku, musisz pokryć opłaty w szpitalu, a koniec pieniędzy to koniec gry. Jest to nieskończony cykl śnieżnej zabawy, z wisienką na torcie w postaci rankingów, dzięki którym możesz potwierdzić, że jesteś najlepszym snowboardzistą w tych górach!