Hook: Complete Edition
Poznaj najlepszą kolekcję relaksujących gier logicznych z Hook: Complete Edition, zawierającej zarówno Hook 1, jak i Hook 2 w jednym pakiecie. Hook - minimalistyczna gra logiczna, w której celem jest usunięcie wszystkich haków z planszy za pomocą intuicyjnej mechaniki. Żadnych liczników czasu, żadnych wyników - po prostu czysta, bezstresowa rozgrywka uzupełniona uspokajającą ścieżką dźwiękową. Hook 2 - rozszerza wyzwanie o dodatkowe wymiary, wprowadzając nową mechanikę przy zachowaniu tego samego medytacyjnego doświadczenia. Bez tekstu, bez rozpraszania uwagi - po prostu wciągające, minimalistyczne łamigłówki. Kluczowe cechy: - Minimalistyczna i relaksująca rozgrywka - Brak reklam, brak wyników, brak limitów czasowych - Tryb ciemny i zapisywanie w chmurze - Kojąca ścieżka dźwiękowa otoczenia - Stworzona przez niezależnego dewelopera - Odpręż się i rzuć wyzwanie swojemu umysłowi dzięki Hook: Complete Edition - czystą, prostą i satysfakcjonującą łamigłówką. Czy jesteś gotowy, aby się odczepić?