Holmer DLC
Wzbogać swoją grę za sprawą nowego oficjalnego rozszerzenia gry Farming Simulator 15! Dodatek Holmer DLC zawiera 2 nowe pojazdy oraz 7 elementów wyposażenia firm Holmer, Bergmann i Zunhammer (m.in. kombajn do zbioru buraków cukrowych i uniwersalny pojazd z kilkoma modułami). Po pobraniu dodatku nowa zawartość będzie dostępna w sklepie. Zadbaj o odpowiednie fundusze na zakup nowych maszyn.