Hole io: Warzone DLC
Dzięki temu DLC odblokujesz: - Mapę wojskową - Skin generała - Skin antyterrorysty - Skin żołnierza - Skin beretu - Skin kaprala - Skin żołnierza pustyni - Skin inżyniera - Skin snajpera Wybierz swój fajny skin, pochłaniaj odrzutowce, cysterny, wozy wojskowe, hangary dla samolotów, lądowiska helikopterów i rośnij WIELKO!