Hole io: Apocalypse DLC
Dzięki temu DLC odblokujesz: - mapę Apokalipsy - skórkę Punka - skórkę Nomada - skórkę Bandyty - skórkę Scope - skórkę Ghoula - skórkę Ocalałego - skórkę Hazmat - skórkę Mutanta Wybierz swoją fajną skórkę, pożeraj śmieci, samochody, kryjówki, motele, opuszczone budynki, elektrownie i rośnij WIELKI!