HJ 7.62
HJ 7.62 to karabin snajperski z zamkiem czterotaktowym, używany w niewielkich ilościach przez chińską armię, policję i siły bezpieczeństwa publicznego. Sztuki dostępne na syberyjskim czarnym rynku zapewne pochodzą od chińskich najemników z prywatnych firm ochrony.