Witaj w słonecznej Sapienzie położonej na włoskim wybrzeżu. Witaj w mieście pełnym wyzwań i okazji dla kreatywnego zabójcy. Ta wielowątkowa misja pozwoli ci wytropić Silvio Caruso i zniszczyć śmiertelnie niebezpieczny wirus. Lokacja obejmuje różnorodne wyzwania, cele, bronie, wyposażenie, lokacje startowe, punkty skrytki i mistrzostwa lokacji oraz całe śródziemnomorskiego miasteczko do odkrycia. Jak wszystkie lokacje w grze HITMAN, Sapienza pełna jest mrocznych sekretów i intryg czekających na odkrycie.