Dodatkowy epizod obejmuje trzy osobne misje ICA. Przedstawia pierwsze wyprawy Agenta 47 do Sapienzy i Marrakeszu, prezentując działania niezwiązane z główną fabułą. Te trzy misje oferują graczom liczne wyzwania i okazje oraz zupełnie nową scenerię dla kontraktów trybu eskalacji i nieuchwytnych celów. Lawinowe Zwycięstwo: Zamożny biznesmen z mafijnymi powiązaniami został prawicowym politykiem, a teraz organizuje wieczorny miting w pobliżu plaży w Sapienzie. Agent 47 musi dopilnować, żeby ten kandydat na patrycjusza nie został burmistrzem. Ikona: Sapienza staje się planem filmowym najnowszego blockbustera science-fiction, a Agent 47 musi „odesłać na emeryturę” członka obsady - najlepiej podczas kulminacyjnej sceny, kręconej późną nocą na rynku miejskim. Dom Zbudowany na Piasku: Wśród pełnych gorączkowego ruchu straganów szpieg przemysłowy ma sprzedać tajemnice wielkiej firmy budowlanej jej największym rywalom. Agent 47 ma zapobiec wyciekowi tych informacji.