W ramach misji „Złota klatka” gracze muszą tropić dwa cele, żeby wyeliminować ukrytego w bezpiecznym szwedzkim konsulacie bankiera Clausa Strandberga oraz generała Rezę Zaydana, którego chroni elitarny oddział żołnierzy skoszarowanych w budynku porzuconej szkoły. Rojące się od ludzi bazary i targi, tłumy żądające sprawiedliwości pod szwedzkim konsulatem… Marrakesz daje graczom możliwość podglądania innych i emocje związane z infiltracją dobrze strzeżonych placówek.