Witaj w Tajlandii. Misja „Klub 27” przeniesie cię w bogate wnętrza luksusowego hotelu Himmapan nad brzegami rzeki Chao Phraya w pobliżu Bangkoku. Twoimi celami są wschodząca gwiazda rocka, Jordan Cross, frontman zyskującej na popularności kapeli The Class, oraz prawnik rodziny Crossów, Ken Morgan. Obaj przebywają w hotelu, w którym zespół kończy nagrywanie swojego długo wyczekiwanego drugiego albumu. Zbadaj spektakularne wnętrze wspaniałego hotelu i naciesz oczy naturalnym pięknem egzotycznych ogrodów i zewnętrznych pawilonów. Możesz też zadumać się nad rzeką Chao Phraya, ustalając plan wykonania misji. Misja w Bangkoku łączy wysoką jakość ze współczesną charyzmą i dostarcza graczom pełne szczegółów miejsce rozgrywki. Ze względu na różnorodność możliwości i przebrań oraz ponad 75 różnych wyzwań odblokowujących nowe wyposażenie, uzbrojenie i przedmioty, Bangkoku zwyczajnie nie wypada pominąć.