Hitman: Absolution - Sniper Challenge
Zostań zabójcą doskonałym w najnowszej odsłonie wielokrotnie nagradzanej serii Hitman. Śledź swoje wyniki i zobacz, jak wypadasz na tle graczy z całego świata. Wyćwicz swoje umiejętności, przygotowując się do najtrudniejszego i najbardziej osobistego kontraktu w karierze Agenta 47 – Hitman Absolution.