HITMAN 3: Seven Deadly Sins Act 6: Envy
Akt 6: Zazdrość HITMAN 3: Siedem Grzechów Głównych zabierze Cię w głąb umysłu Agenta 47. Zdobądź wyjątkowe garnitury nawiązujące do grzechów i podejmij nowe wyzwania, by odblokować specjalne nagrody. Czy zdołasz oprzeć się wszystkim siedmiu grzechom? Ten pakiet da Ci dostęp do następującej zawartości: - garnitur „Potępienie”, - sztylet „Koci pazur”, - karabin snajperski „Jaeger 7 Zielone oko”, - eskalacja „Z zazdrości”. Ten pakiet zawartości zawiera Akt 6: Zazdrość. Wszystkie siedem aktów możesz kupić wraz z kolekcją Siedem Grzechów Głównych.