HITMAN 3: Seven Deadly Sins Act 4: Lust
Akt 4: Nieczystość HITMAN 3: Siedem Grzechów Głównych zabierze Cię w głąb umysłu Agenta 47. Zdobądź wyjątkowe garnitury nawiązujące do grzechów i podejmij nowe wyzwania, by odblokować specjalne nagrody. Czy zdołasz oprzeć się wszystkim siedmiu grzechom? Ten pakiet da Ci dostęp do następującej zawartości: - garnitur „Szkarłat”, - pistolet na strzałki „Język węża”, - zdalny ładunek wybuchowy „Ukąszenie węża”, - eskalacja „Nieczysta schadzka”. Ten pakiet zawartości zawiera Akt 4: Nieczystość. Wszystkie siedem aktów możesz kupić wraz z kolekcją Siedem Grzechów Głównych.