HITMAN 3 - Mendoza
Mendoza to jeden z najsłynniejszych regionów winiarskich w Ameryce Południowej oraz idealne miejsce dla miłośników pięknych widoków i wykwintnej argentyńskiej kuchni. Łagodne stoki okolicznych wzgórz, nowoczesne winiarnie – tutaj każdy znajdzie coś dla siebie.