HITMAN 3 - Dubai
Na własne oczy zobacz przepych i dekadencję Dubaju, biorąc udział w otwarciu najwyższego budynku na świecie. Dołącz do podekscytowanego tłumu, podziwiaj zapierające dech widoki i zwiedź najwyższe piętra tej wspaniałej budowli – zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz.