Wybierz się na misję do słonecznego Miami na Florydzie, by obejrzeć ostatnie momenty wyścigu Global Innovation Race, będącego istnym oknem wystawowym największych nowinek technologicznych sportów motorowych. Dołącz do tysięcy rozentuzjazmowanych widzów, na największej imprezie wyścigowej roku.