Wkrocz do świata pełnego zabójstw poprzez lunetę snajperską Agenta 47, wykonując misję snajperską, w której twoim zadaniem jest eliminacja członków międzynarodowej szajki złodziei. Przyczajony w swoim snajperskim gnieździe, Agent 47 obserwuje rozległą posiadłość i otaczające ją ogrody w dniu wystawnego wesela. Zadecyduj o czasie, oraz miejscu wykorzystania elementów otoczenia i eliminacji wyznaczonych celów, by zdobyć jak największą liczbę punktów w rankingu. Po raz pierwszy w historii serii Hitman możesz zagrać w trybie kooperacji ze znajomym. Wybierz jedną z nowych postaci i łącz ze sobą różne rodzaje amunicji oraz ulepszeń broni, tworząc w ten sposób zabójcze kombinacje!