Wyrusz z misją na oświetlone księżycowym światłem i obijane grzmiącymi falami plaże Hawke's Bay na wschodnim wybrzeżu Nowej Zelandii. Rozkoszuj się przechadzkami w świetle księżyca i odpoczywaj w położonej na plaży pilnie strzeżonej i luksusowej rezydencji zaprojektowanej przez sławnego architekta Oscara Wong.