Hindsight
A gdyby tak przedmioty codziennego użytku i wszystkie te nasze drobiazgi mogły być oknami w przeszłość? Daj porwać się mglistym wspomnieniom oraz możliwym wariantom przyszłości w Hindsight. Twórca Prune powraca z Hindsight – grą narracyjną opowiadającą o życiu pewnej kobiety (od chwili jej urodzin aż do dnia dzisiejszego) oraz jej wysiłkach na rzecz nadania temu wszystkiemu jakiegoś sensu. Odwiedź rodzinny dom bohaterki, obcuj z jej osobistymi rzeczami i stań oko w oko z zastygłymi w czasie wspomnieniami. Hindsight to gra, w której musisz zwolnić i przyjrzeć się z uwagą tym wszystkim małym rzeczom, o których zapomniał czas. Dopasuj elementy układanki i spójrz na wydarzenia z różnych perspektyw – w końcu uzyskasz pełny obraz, który pozwoli ci zanurzyć się jeszcze głębiej w przeszłości. Zapomniane wspomnienia zderzają się z porzuconymi marzeniami niczym nurty rzeki. Pozostań tu tak jak długo zechcesz, lecz pamiętaj, że prędzej czy później czeka cię powrót do rzeczywistości. Co zabierzesz ze sobą? A co porzucisz?