Hide 'N Seek!: Friends DLC
Dzięki temu DLC odblokujesz: – 8 nowych skórek zwierząt! – 4 nowe wiewiórcze zwierzaki! – 5000 dodatkowych monet! Nie możesz znaleźć dobrego miejsca do ukrycia się? Wskocz w kostium i wtop się w otoczenie!