Hide 'N Seek!: Foes DLC
Dzięki temu DLC odblokujesz: – 8 nowych strasznych skórek! – 4 nowe wilcze zwierzaki! – 5000 dodatkowych monet! Nie możesz znaleźć dobrego miejsca do ukrycia się? Wskocz w kostium i wtop się w otoczenie!