Hidden Depths (Xbox Series)
Hidden Depths to wymagająca gra platformowa 2D w stylu pixel art z poziomami na stałym ekranie, gdzie każdy etap jest osobną pułapką. Wciel się w młodego odkrywcę, który po otrzymaniu starożytnej mapy postanawia wejść do tajemniczej jaskini, z której nikt nigdy nie wrócił. Twoim celem jest przetrwać zdradliwe pułapki, takie jak kolce, obracające się piły, miażdżące bloki i fałszywe platformy. Wykorzystaj swoje umiejętności skakania i dashowania z precyzją, zbierz klucz i dotrzyj do drzwi wyjściowych. Z 30 starannie zaprojektowanymi poziomami i rosnącym poziomem trudności, Hidden Depths oferuje intensywne i satysfakcjonujące doświadczenie dla graczy poszukujących wyzwań, precyzji i rozwoju. Zginąłeś? Natychmiast spróbuj ponownie! Odkryj tajemnice ukryte w głębinach… jeśli zdołasz przetrwać.