Hidden Cats in Christmas
Ukryte Koty świętują Boże Narodzenie w magicznym Christmas World Park! Zacznij od białej niczym śnieg sceny i pokoloruj ją, odnajdując ponad 900 ukrytych kociąt oraz postaci inspirowanych świątecznymi tradycjami z całego świata! Odkrywaj fotografie prawdziwych kotów ze społeczności Hidden Cats i łącz je z ilustrowanymi futrzakami, aby odblokować 7 bonusowych etapów. Cechy gry: - Ponad 900 ukrytych obiektów na 8 unikalnych poziomach - Karty kolekcjonerskie, osiągnięcia i sekrety do odkrycia - Ręcznie rysowana grafika i oryginalna ścieżka dźwiękowa z dynamicznymi efektami - NOWOŚĆ! Wszystkie mapy wypełniają się kolorem wraz z postępami w grze!