Hi-Fi RUSH: Teamplay Costume Pack
Odblokuj dodatkowe przedmioty kosmetyczne dla Chaia i reszty ekipy – fanty inspirowane wyglądem ich towarzyszy! Pakiet przebrań drużyny to sześć strojów, po jednym na postać, w tym zestaw ubrań à la 808 dla Chaia, z wymiennymi elementami i dopasowaną gitarą w komplecie. Już dziś zmień wygląd kolegów z Pakietem przebrań drużyny! Po zakupie odblokowane przedmioty kosmetyczne będą dostępne w grze, w twojej kryjówce. Uwaga: Pakiet przebrań drużyny wymaga zakupu i obejmuje zawartość, której nie znajdziesz w podstawowej wersji gry Hi-Fi RUSH ani w jej Edycji Deluxe. Do uzyskania dostępu do Pakietu przebrań drużyny wymagane jest posiadanie podstawowej gry Hi-Fi RUSH.