Hey Ash, Whatcha Playin’? Pack
Ona gra w Saints Row IV i o to chodzi. Ash. Anthony. Papa Burch. Wszyscy są mili. Kto lepiej wesprze bossa niż najwięksi fani Saints Row? Jak tam? Chcesz kupić ten zestaw?