Hexen: Beyond Heretic
Hexen: Beyond Heretic to pierwszoosobowa strzelanka fantasy stworzona przez Raven Software i wydana przez id Software w 1995 roku. Stanowi bezpośrednią kontynuację pierwszej części serii, gry zatytułowanej Heretic. Fabuła Gdy elf Sidhe zwany Corvusem walczył ze złymi siłami D'Sparila, pozostali dwaj Wężowi Jeźdźcy byli zajęci sianiem ziarna zniszczenia w innych wymiarach. Jako wojownik, mag lub kapłan musisz walczyć z nieumarłymi oraz stawić czoła lochom żywiołów i umierającej dziczy, aby obronić swój świat, Cronos, przed Koraxem, drugim Wężowym Jeźdźcem. Cechy gry – Wciel się w jednego z trzech bohaterów: wojownika, maga lub kapłana. – Sięgnij po nadludzkie moce i zabójcze uzbrojenie. – Staw czoła trzęsieniom ziemi, walącym się mostom i mgle. – Odkryj potężne artefakty i rzucaj równie potężne zaklęcia.